Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Tenk at jeg har…

vært på IKEA! Og det er stort det for en nordlending som bor hele 65 mil i fra nærmeste IKEA butikk! Turen gav vi i gave til oss selv etter at vi har pusset opp en totalt utsarva bobil, med gammelmannslukt og BRUNT shabby miljø på kjøpet. slkfj sjglø sjglkjsglkjs dlgkj dslkgjdlkgjdlksjflkdjflkdjfldkjflkdjfldkjflkdjflkdkdjfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffMen nå føler jeg meg så glad! Utpå gårdsplassen står vår bobil, som overhode ikke er noen luksusbil, men AKKURAT slik vi vil ha den i lyse og trivelige farger. Dere kan tro det var en salig følelse å stappe bobilen full av saker, uten å tenke på at man kanskje ikke fikk plass. Og det er herved opp og avgjort, heretter blir det årlig tur til IKEA i Haparanda, inntil butikken forhåpentligvis kommer til oss i nord.
På bildet ser dere både den nye hylla, klokka og lampa som jeg kjøpte på IKEA. Alt i aluminium. Sakte men sikkert så gjennomgår nok kjøkkenet mitt en forvandling mot industristilen. Men jeg kan ikke noe for det, syns stilen er så LEKKER! :)
P1012717

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egentlig er det helt utrolig at jeg har tatt ned lysekronen som hang på kjøkkenet. Men tiden var inne for en forandring, og det føles fresht og godt å gjøre noe nytt. Så nå henger det to nye aluminiumslamper der lysekrona hang før, selv om dere bare kan se den ene. :) Jeg har også kjøpt meg nye gardiner, pynteputene vil nok mange av dere kjenne igjen fra H&M.

P1012723

Aluminiumshylla har jeg fylt med glass og kopper, og annet dill dall som man har på kjøkkenet. Over hylla har jeg hengt klokka, liker den sååå godt! :)

P1012741

Hylla i fra en annen vinkel, tenk den kostet bare 98 kr…det syns jeg var veldig billig! :)

P1012737

I vinduet har jeg satt sammen to Madonnaer, de er nok de mest flytta pyntetingene her i huset! :)

Det ser ut som høsten blir vår gode årstid dette året. Periodevis har vi hatt nydelig høstvær med nesten så shortstemperaturer…livet er herlig når man er så heldig med været! :)

Yorum Gönder

0 Yorumlar