Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Sommeren nytes ~ summer enjoyed !




Foto : Aina


Hei alle herlige, håper dere har en deilig Sommer !!

Endelig kommer det også ett lite innlegg fra meg. Så langt har det vært en fantastisk sommer, og den har vært aldeles for skjønn til ikke og nytes. Og det har vi gjort ! Så jeg beklager at bloggen har fått lide på grunn av det. Men sånn blir det vel når denne sesongen er så kort. Jeg har gjort mitt beste for å skape hyggelige dager for mine venner, og det har absolutt vært vellykket. Jeg elsker når det er min tur til å være vertinne, knyte på forkledet, dekke på bordet og sørge for at alle nyter. Det gir en så god tilfredsstillelse å se at andre har det bra, det gjør meg nok mer lykkelig enn noe annet. Og det er kanskje det som er ekstra herlig med sommeren, det blir skapt så mange nye fine minner ! :))


Ha enda en flott uke venner, Vi blogges snart igjen !

~ Sommerklem Aina ~

Yorum Gönder

0 Yorumlar